کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم!
سرخط خبرها

جایگاه سست ساکت در رفسنجان| تماشاگران الهامی را نمی‌خواهند

  • کد خبر: ۱۸۷۶۱۷
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
جایگاه سست ساکت در رفسنجان| تماشاگران الهامی را نمی‌خواهند
نتایج ضعیف ساکت الهامی با تیم مس رفسنجان اعتراض هواداران این باشگاه را نسبت به نتایج این تیم به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از شش بازی که مس رفسنجان در لیگ برتر انجام داده، ۳ بازی را باخته، یک تساوی به دست آورده و یک بازی را هم برده است.

این نتایج درست برخلاف آن نتایج مطلوبی که در سال‌های اخیر به دست می‌آمد وخیال هواداران رفسنجانی را بابت حضور تیم‌شان در لیگ برتر آسوده می‌کرد.  

فصل پیش حتی در برهه‌ای مسی‌ها در اندیشه رسیدن به رتبه‌های بالای جدول و احتمالا دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم بودند، اما به رغم شایستگی این تیم نتوانست به این اهداف دست یابد.

در فصل جاری، مدیران باشگاه مس رفسنجان باب همکاری با ساکت الهامی را باز کردند، اما این مربی هرگز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به نقطه‌ای رسیده که بسیاری از هواداران رفسنجانی خواستار جدایی این مربی از مس هستند.

الهامی که قول موفقیت چشمگیری را به مدیران باشگاه مس رفسنجان داده بود ودستمزد مطلوبی را هم از این باشگاه دریافت کرده تا کنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در وضعیتی بسیار اسفبار قرار دارد و هیچ بعید نیست با تداوم شکست‌ها و از دست رفتن امتیازات باقی مانده اوضاع مس در جدول لیگ برتر بسیار بدتر هم بشود.

نکته بسیار شگفت انگیز درباره اظهارات بعد از بازی ساکت الهامی این است که او از نحوه نمایش تیمش ابراز رضایت کرده و حتی مدعی شده این تیم شایسته شکست دراین بازی نبود درحالی فوتبالی که اکنون مس رفسنجان بازی می‌کند به لحاظ فنی سطحی نازل‌تر از فوتبالی دارد که فصل پیش ارائه می‌شد.

الهامی که از میانه‌های فصل پیش سودای حضور در باشگاه مس رفسنجان را در سر می‌پرواند و حتی مذاکراتی هم به طور پنهانی با سران این باشگاه کرده بود، حالا در وضعیتی است که نه به اهداف شخصی خودش رسیده و نه اینکه موفق شده آن اهدافی که به هنگام عقد قرارداد ترسیم کرده بود را به سرانجام برساند.

سیر نزولی ساکت الهامی در فوتبال ایران کاملا هویدا است و به نظر می‌رسد این مربی به لحاظ فنی دیگر چیزی برای ارائه ندارد و به احتمال زیاد سران باشگاه مس رفسنجان که هزینه‌های قابل توجهی را انجام دادند، به زودی به سمت قطع همکاری با این مربی پیش خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->